I wbrew pozorom nie są to jedynie modele spod

W jakimś wywiadzie powiedziałam, że dziewięćdziesiąt procent społeczeństwa to czarna masa i ludzie się obrazili. Normy kulturowe i socjalne sprawiają, że rozmawiając z kimś, patrzymy mu w oczy i na nos. Nasze ciała zawodzą, czasami po dziewięćdziesiątce, czasami zanim się urodzimy, ale to ektomorfik zawsze się dzieje i nigdy nie ma w tym godności. Z Pati Koti, czy koti Alik. Spotkaj się ze znajomymi, poznaj nowych. Nie każdy może mnie obrazić. Ostatnią rzeczą jaką się odkrywa układając dzieło, jest to, co należy pomieścić na początku? Mam, rzecz jasna, na myśli to, że pryncypia państwa konstytucyjnego wymagają liberalnego, obywatelskiego etosu wzajemnego poszanowania. Kiedyś sławę ektomorfik osiągali ludzie wielkiego formatu, dziś małego ekranu. Ja jestem przede wszystkim solistą i zespół ludzi, współpracownicy, partnerzy, jakkolwiek ich nazwiemy, muszą być trochę skrojeni na miarę mojego formatu. Jak ro
sną mięśnie? Bardzo Skuteczna Dieta Doktora Arthura Agatsona – South Beach. Ale oni, Żydzi, mają dobrą prasę, ponieważ dysponują potężnymi środkami finansowymi, ogromną władzą i bezwarunkowym poparciem Stanów Zjednoczonych i to sprzyja swego rodzaju arogancji, którą uważam za nie do zniesienia. Biedny Kazio powiedziała z westchnieniem. Stałem na korytarzu, rozmawiałem z jednym posłem PiS-u nie powiem ektomorfik z jakim, bobym mu pocałunek śmierci złożył i on nagle uciekł gdzieś do toalety. Po drugie, doskonale zdajecie sobie sprawę z tego, że nie jesteście niewinną ofiarą rozrzutności innych. Naprzód i nie zapomnieć! Po prostu rozczarowanie? Zgodnie z tym dogmatem koleje są niedofinansowane, zaniedbane, łatane papą i drutem, brakuje kadr, kolejarze są przepracowani?

Leave a Reply

