A jednak się kręci Filozofia

I dotknąłem szyi w okolicy tętnicy i oniemiałem. Dieta Dukana, co to takiego? Dotknąłeś rzeczy igłą? Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Od tamtej pory nieprzerwanie panuje milczenie i wszystko, co istnieje, oddala się od siebie. Przychodzi do takiego klubu dwóch facetów, mezomorfik forum jeden chudy, taki malutki, drugi olbrzymi. Jeden dostawca sprzętu, jeden dostawca usługi. Poczekam aż nowy trunek zadebiutuje na rynku. Bronię reguł państwa prawa. Jako dzieci, malutkie jesteśmy niewinni, beztroscy, cieszymy się z każdej chwili istnienia, a gdy coraz więcej wiosen w metryce nam przybywa, to i więcej powodów jest, dlaczego tu na Ziemi jest tak źle, nie tak, jak powinno być. Ile mi było dane, tyle zrobiłem, reszta to wasze zadanie. Zachęcam również gorąco do zgłębiania wiedzy na tematy poruszone przeze mnie poprzez przeszukiwanie w tym celu innych serwisów interne
towych, które mogą się okazać naprawdę cennym źródłem informacji. Cała ta impreza coraz bardziej mi się kojarzy z hipokryzją człowieka, który deklarując się jako katolik, w okolicy mezomorfik forum Bożego Narodzenia czy w Wielkim Tygodniu udaje się do spowiedzi, uważając w poczuciu spełnienia obowiązku, że przez resztę roku już może robić, co chce. Wierz mi, malutka, żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Jeżeli chcą być dalej w grze, to muszą zachować jakąś pozycję. Policja wezwana jest dopiero 4. Innym potrzeba trochę więcej czasu, wielu rozmów, wymiany maili itp! Jak mnie przetrawią i zatrują się, będę mogła zaistnieć w ich świadomości jako swoja. Jest niemożliwym egzystować w mezomorfik forum społeczeństwie i jednocześnie być wolnym od niego? Maszyny drukarskie i powielacze chowane były w piwnicach, a ludzie nie mieli na czym pracować.

Leave a Reply

